Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

Συνάντηση Προέδρου Αναστασιάδη με Πατριάρχη Αλεξανδρείας

Θερμή υποδοχή επεφύλαξε στον εορτάζοντα Πατριάρχη Αλεξανδρείας κ.κ. Θεόδωρο Β΄, ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας κ. Νίκος Αναστασιάδης, ο οποίος έφτασε στο Προεδρικό Μέγαρο, συνοδευόμενος από τον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου κ. Χρυσόστομο.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας, ενημέρωσε τον Πρόεδρο της Κύπρου για το έργο που επιτελεί το Πατριαρχείο στην αφρικανική ήπειρο.
Μετά τη συνάντηση, ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας δήλωσε στους δημοσιογράφους, μεταξύ άλλων, ότι «θα ήθελα μέσα από την καρδιά μου να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας που μέ δέχθηκε με πολλή αγάπη σήμερα που είναι και η ονομαστική μου εορτή. Επιθύμησα να αφήσω την Αλεξάνδρεια και την έδρα μου και να έρθω εδώ στο ευλογημένο νησί της Κύπρου για να εορτάσω τα ονομαστήρια μου.»
«Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Πρόεδρο για το ότι συζητήσαμε για τα μεγάλα θέματα που απασχολούν το δικό μου Πατριαρχείο, στο οποίο υπάγεται ολόκληρη η Αφρική, αλλά κυρίως για τα θέματα των Χριστιανών της Μέσης Ανατολής και για τα κράτη γύρω από τη βόρειο Αφρική, όπου καταπατούνται τόσο τα ανθρώπινα δικαιώματα. Ο Πρόεδρος είναι πάντα κοντά μας και τον παρακάλεσα να υποστηρίξει με όλη του την καρδιά το τρίγωνο με τόσες ελπίδες, Ελλάδα – Κύπρος – Αίγυπτος» πρόσθεσε ο Πατριάρχης Θεόδωρος Β΄.
Πυραμίς news

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου