Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

Εκοιμήθη η μητέρα του Μητροπολίτη Ζιμπάμπουε

Πλήρης ημερών, σε ηλικία 88 ετών, εγκατέλειψε τα γήινα και πέταξε για τον ουρανό, η μητέρα του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ζιμπάμπουε και Αγκόλας κ. Σεραφείμ Κυκκώτη, Ελένη.
Η εκλιπούσα, μητέρα επτά παιδιών, έξι αγοριών και ενός κοριτσιού, διακρινόταν για τη βαθιά της πίστη στο Θεό, την απλότητα και την ταπείνωση της.
Ορφανή από πατέρα μπήκε από πολύ νωρίς στη βιοπάλη και στη συνέχεια, μαζί με το σύζυγό της Φίλιππο, παρά τις πάμπολλες δυσκολίες της ζωής, πάλεψαν να δώσουν στα παιδιά τους ότι καλύτερο μπορούσαν και ταυτόχρονα να εγχαράξουν στην καρδιά τους την πίστη και την αφοσίωση στο Θεό και την προσφορά προς τον πλησίον.
Ο Μητροπολίτης Ζιμπάμπουε, ο οποίος βρίσκεται στη Λίμα του Περού, στο Συνέδριο για την Κλιματική Αλλαγή, πληροφορηθείς τον θάνατο της μητέρας του, εξέφρασε την ευχή «ο Ύψιστος να αναπαύει την ψυχή της» και σημείωσε: «Σε ευχαριστώ Θεέ μου για το μεγαλύτερο δώρο που μου έδωσες στη ζωή μου, κι αν κάνω κάτι που αξίζει το οφείλω στην μητέρα μου και στον πατέρα μου, που με έμαθαν να στηρίζομαι πάντα Σε Σένα, τον Φιλεύσπλαχνο Θεό και να αγαπώ όλους τους ανθρώπους».
Λουκάς Α. Παναγιώτου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου